Τετάρτη 15 Δεκέμβρη 2021
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Για ένα σχολείο στα μέτρα των αναγκών

Αφροδίτη Γουλιαρού - Κοκκινίδου, αναπληρώτρια μαθηματικός Ειδικής Αγωγής

Ως νέα μαθηματικός Ειδικής Αγωγής, θεωρώ πλέον αναγκαιότητα τη συμπόρευσή μου με το ΚΚΕ, καθώς πιστεύω ότι είναι ο πολιτικός χώρος που σκιαγραφεί επακριβώς τα προβλήματα του κλάδου μας και δίνει τη μόνη αγωνιστική απάντηση στα προβλήματα και στις ελλείψεις που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια.

Είναι γεγονός πως η δημόσια και δωρεάν Παιδεία, ειδικά τα τελευταία χρόνια, χάνει ένα προς ένα τα χαρακτηριστικά της. Από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ που έφερε το προσοντολόγιο στη ζωή των εκπαιδευτικών (...) αλλά και που συνέχισε την εμπορευματοποίηση της Παιδείας, διατήρησε τη χαμηλή κρατική χρηματοδότηση, μετέτρεψε ειδικά τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε ένα διαρκές εξεταστικό κέντρο.

Μέχρι τη σημερινή κυβέρνηση, η οποία κυριολεκτικά έχει διαλύσει συνολικά τον ρόλο του δημόσιου σχολείου. Η κυβέρνηση της ΝΔ, σήμερα, επιλέγει έκδηλα και χωρίς καμία ντροπή να μην προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς και τα κενά στα σχολεία να είναι αμέτρητα, με κενά σε βασικές και όχι μόνο ειδικότητες. Οσον αφορά την Ειδική Αγωγή, φέτος οι προσλήψεις ήταν ελάχιστες και τα παιδιά που χρειάζονται μία εξατομικευμένη διδασκαλία, αυτή της Παράλληλης Στήριξης ή των Τμημάτων Ενταξης, δεν την έχουν, με αποτέλεσμα οι γονείς και οι κηδεμόνες αυτών των παιδιών να βάζουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη και να προσπαθούν να βρουν ατομικές λύσεις, ανάλογα με την οικονομική τους δυνατότητα ώστε να καταφέρουν να παρέχουν στα παιδιά τους τη βοήθεια που χρειάζονται.

Είναι σαφές πως δεν ενδιαφέρονται για τη μόρφωση των παιδιών, κάτι που επιβεβαιώνεται με τις όλο και περισσότερες περικοπές ακόμα και σε μια περίοδο πανδημίας, που αντί να αυξάνουν τις προσλήψεις, ως ένα μέτρο πρόληψης και ασφάλειας μαθητών και εκπαιδευτικών, επιλέγουν να φτιάχνουν μεγαλύτερα τμήματα με 28 και 30 μαθητές ανά τάξη. Θα μπορούσαμε να παρατηρήσουμε ότι οι προθέσεις της κυβέρνησης φαίνονται και με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που έχει στόχο όχι να κάνει καλύτερους τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία, αλλά να επιφέρει έναν ταξικό διαχωρισμό των σχολείων.

Ολα τα παραπάνω έχουν έρθει στην επιφάνεια μόνο από το ΚΚΕ, το οποίο αναδεικνύει τις αιτίες αυτών των προβλημάτων, που με τη συνεπή του στάση έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αγωνιστική απάντηση που πρέπει να δώσουν οι εκπαιδευτικοί σε κάθε σχολείο, κάθε πόλη και κάθε χωριό, ενώ είναι και το μόνο κόμμα που με την πρότασή του για ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά δίνει πραγματική διέξοδο σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.

Καλώ τους εκπαιδευτικούς κάθε κλάδου και βαθμίδας, που αντιλαμβάνονται αυτήν την κατάσταση και δεν αντέχουν να βλέπουν την πλήρη υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου, που δεν θεωρούν ότι η Εκπαίδευση είναι για λίγους και εκλεκτούς, να συμπορευτούν με το ΚΚΕ για ένα δημόσιο και δωρεάν σχολείο στα μέτρα των ονείρων των μαθητών και των εκπαιδευτικών τους.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αντιδραστικές «καινοτομίες» και «ανεστραμμένες» ανάγκες (2021-07-03 00:00:00.0)
Ημερίδα για τη μόρφωση των παιδιών με ειδικές ανάγκες (2018-04-17 00:00:00.0)
Στο επίκεντρο η ανάγκη για μόνιμη και σταθερή δουλειά (2018-03-01 00:00:00.0)
Αγωνιστικό ραντεβού για την ειδική αγωγή (2013-04-19 00:00:00.0)
Φροντιστήρια αυτοδιαφημίζονται μέσα σε σχολεία! (2012-11-24 00:00:00.0)
Συγκεντρώσεις στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στις 14 Γενάρη (2011-01-08 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ