Παρασκευή 7 Μάρτη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Επικίνδυνα τα εργοτάξια της Εθνικής οδού

Προσοχή στους εκδρομείς του τριημέρου συνιστά το ίδιο το ΥΠΕΧΩΔΕ. Τα συνήθη μέτρα με μονοδρομήσεις κλπ. λαμβάνει η Τροχαία

Κίνδυνος - θάνατος για τους οδηγούς αποτελούν τα 160 χιλιόμετρα από τα 508 συνολικά της Εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης, στα οποία εκτελούνται εργασίες διαπλάτυνσης!

Τους κινδύνους αυτούς ομολογεί ουσιαστικά το ίδιο το ΥΠΕΧΩΔΕ, το οποίο, με χτεσινή ανακοίνωσή του, προειδοποιεί τους οδηγούς που θα κινηθούν στα παραπάνω τμήματα κατά την έξοδο του τριημέρου, να δείχνουν την απαιτούμενη προσοχή, να μην παραβιάζουν το όριο ταχύτητας, να συμμορφώνονται με την υπάρχουσα σήμανση και με τις υποδείξεις της Τροχαίας.

Οι περιοχές που εκτελούνται έργα και επισημαίνει το ΥΠΕΧΩΔΕ ότι χρειάζεται οι οδηγοί να δείχνουν ιδιαίτερη προσοχή είναι οι εξής:

  • Από Λίμνη Υλίκη μέχρι την είσοδο του Αγίου Κωνσταντίνου,σε συνολικό μήκος 70 χιλιομέτρων (από το 90ό μέχρι το 160ο χλμ.).
  • Από Ράχες Πελασγίας ως τον ανισόπεδο κόμβο Αγίων Θεοδώρων,σε συνολικό μήκος 21 χιλιομέτρων (από το 240ό μέχρι το 261ο χλμ.).
  • Από το Αερινό ως την είσοδο της Λάρισας,σε συνολικό μήκος 43 χιλιομέτρων (από το 303ο μέχρι το 346ο χλμ.).
  • Από τα Διόδια Λεπτοκαρυάς ως την είσοδο της Κατερίνης,σε συνολικό μήκος 24 χιλιομέτρων (από το 416ο μέχρι το 440ό χλμ.).

Να σημειώσουμε ότι σε πολλά από τα εργοτάξια αυτά της Εθνικής οδού τα μέτρα ασφαλείας, ώστε να μη σημειωθούν δυστυχήματα, εξακολουθούν να είναι ανεπαρκή, παρότι πριν λίγους μήνες (στις 29 Οκτώβρη 1996), ο ίδιος ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είχε διαπιστώσει τις ελλείψεις και είχε μάλιστα εκδώσει σχετική εγκύκλιο, με την οποία επέβαλε στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου του να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα, τη δαπάνη των οποίων να καταλογίζουν στους εργολάβους.

Οι πιο διαδεδομένες παραλείψεις που παρατηρούνται στα τμήματα αυτά είναι ο ανεπαρκής φωτισμός, η μη τοποθέτηση προστατευτικών μπαρών ή προειδοποιητικών σημάτων, τα θανάσιμα εμπόδια από πέτρες και μπάζα που πέφτουν στο οδόστρωμα λόγω των έργων κ.ά.

Ενα ακόμη σημαντικό πρόβλημα για τους οδηγούς, το οποίο δεν επισημαίνει φυσικά με τη χτεσινή του ανακοίνωση το ΥΠΕΧΩΔΕ είναι τα επικίνδυνα σαμαράκια, οι ανάποδες κλίσεις και άλλες κακοτεχνίες, που παρατηρούνται στο οδόστρωμα ακόμη και δρόμων όπως αυτοί της Αθηνών - Κορίνθου και Αθηνών - Λαμίας, (στο τμήμα της Υλίκης), τα οποία δεν πέρασε πολύς καιρός που παραδόθηκαν από τους εργολάβους και για τα οποία βέβαια ακέραια φέρει την ευθύνη το ίδιο το υπουγρείο, που παρέλαβε τα έργα αυτά χωρίς να εκπληρώνουν τις αναγκαίες ποιοτικές προδιαγραφές...

Μέτρα της Τροχαίας

Τα συνήθη μέτρα για τη διευκόλυνση των οδηγών των επιβατικών αυτοκινήτων που θα ταξιδέψουν για το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας λαμβάνει και φέτος η Τροχαία Αττικής. Κατά μήκος του εθνικού δικτύου θα δοθούν λωρίδες κυκλοφορίας στο αντίθετο ρεύμα (Δαφνί - Ελευσίνα) θα γίνουν μονοδρομήσεις (ανισόπεδος κόμβος Σταυρού) και παρεμβάσεις σε σημεία που εκτελούνται δημόσια έργα. Η τροχαία Αττικής παρακαλεί τους οδηγούς να τηρούν με σχολαστικότητα τους κανόνες κυκλοφορίας, να είναι προσεκτικοί, ήρεμοι, ψύχραιμοι, να μην κάνουν χρήση αλκοόλ και να λαμβάνουν τα στοιχειώδη μέτρα αυτοπροστασίας τους (ζώνες ασφαλείας, κράνη κλπ.) και να τοποθετούν τα ανήλικα παιδιά στις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου τους.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ