• Ο Γ. Ανθόπουλος αντί να απαντήσει χτες στη Βουλή για τις πραγματικές επιδιώξεις της "αξιολόγησης", έκανε λόγο για "κατά φαντασία καταστάσεις" και θυμήθηκε τα "ανελεύθερα, ολοκληρωτικού χαρακτήρα καθεστώτα του υπαρκτού σοσιαλισμού"
  • Αχιλ. Κανταρτζής: Στόχος η χειραγώγηση των εκπαιδευτικών
  • - Με απαράδεκτες εκφράσεις και με παραλληλισμούς που παραπέμπουν στο γνώριμο αντικομμουνιστικό οπλοστάσιο του παρελθόντος ο υφυπουργός Παιδείας Γ. Ανθόπουλος προσπάθησε χτες να κρύψει τις πραγματικές... - 1998-03-13 00:00:00.0"/>
  • Ο Γ. Ανθόπουλος αντί να απαντήσει χτες στη Βουλή για τις πραγματικές επιδιώξεις της "αξιολόγησης", έκανε λόγο για "κατά φαντασία καταστάσεις" και θυμήθηκε τα "ανελεύθερα, ολοκληρωτικού χαρακτήρα καθεστώτα του υπαρκτού σοσιαλισμού"
  • Αχιλ. Κανταρτζής: Στόχος η χειραγώγηση των εκπαιδευτικών
  • - Με απαράδεκτες εκφράσεις και με παραλληλισμούς που παραπέμπουν στο γνώριμο αντικομμουνιστικό οπλοστάσιο του παρελθόντος ο υφυπουργός Παιδείας Γ. Ανθόπουλος προσπάθησε χτες να κρύψει τις πραγματικές... - 1998-03-13 00:00:00.0" /> Απαράδεκτοι χαρακτηρισμοί του υφυπουργού | ΡΕΠΟΡΤΑΖ | ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
    Παρασκευή 13 Μάρτη 1998
    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
    Σελίδα 20
    ΡΕΠΟΡΤΑΖ
    "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ"
    Απαράδεκτοι χαρακτηρισμοί του υφυπουργού
    • Ο Γ. Ανθόπουλος αντί να απαντήσει χτες στη Βουλή για τις πραγματικές επιδιώξεις της "αξιολόγησης", έκανε λόγο για "κατά φαντασία καταστάσεις" και θυμήθηκε τα "ανελεύθερα, ολοκληρωτικού χαρακτήρα καθεστώτα του υπαρκτού σοσιαλισμού"
    • Αχιλ. Κανταρτζής: Στόχος η χειραγώγηση των εκπαιδευτικών

    Με απαράδεκτες εκφράσεις και με παραλληλισμούς που παραπέμπουν στο γνώριμο αντικομμουνιστικό οπλοστάσιο του παρελθόντος ο υφυπουργός Παιδείας Γ. Ανθόπουλος προσπάθησε χτες να κρύψει τις πραγματικές επιδιώξεις της κυβέρνησης με τις προωθούμενες διατάξεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

    Το θέμα συζητήθηκε χτες στη Βουλή μετά από Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Α. Κανταρτζή ο οποίος κατήγγειλε ότι η κυβέρνηση με το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα που προωθεί θέλει να χειραγωγήσει και να πειθαναγκάσει τους εκπαιδευτικούς με τη συγκεκριμένη διαδικασία αξιολόγησης που καθιερώνει.

    Αντί όμως να απαντήσει επί της ουσίας της κριτικής ο Γ. Ανθόπουλος εξετράπη σε απαράδεκτους χαρακτηρισμούς κατά του Α. Κανταρτζή λέγοντας ότι δεν είναι δυνατόν "ένας νεαρός συνάδελφος να επικαλείται ένα τέτοιο φραστικό βερμπαλισμό, που θέλει δημιουργήσει πανικό, επικαλούμενος λέξεις και κατά φαντασία καταστάσεις, που απέχουν πολύ από την πραγματικότητα".

    Μάλιστα επιχειρώντας να αντικρούσει τις καταγγελίες για χειραγώγηση και πειθαναγκασμό των εκπαιδευτικών αφού ισχυρίστηκε ότι αυτά "ίσως συνέβαιναν σε κάποιες δεκαετίες του 1940, 1950, 1960" προχώρησε σε πρωτόγονο αντικομμουνισμό που κυριαρχούσε τις δεκαετίες που ανέφερε λέγοντας: "Αυτά ίσως συνέβαιναν και ήταν μόνιμη κατάσταση σε κάποια καθεστώτα ανελεύθερα, ολοκληρωτικού χαρακτήρα που τα ξέρουμε ως καθεστώτα του υπαρκτού άλλοτε σοσιαλισμού. " Κατά τα άλλα ο εν λόγω "εκσυγχρονιστής" είπε ότι με την αξιολόγηση επιδιώκεται η συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και τη βελτίωση όλων την εκπαιδευτικών παραγόντων.

    Επί της ουσίας των προωθούμενων παρεμβάσεων αναφέρθηκε στην τοποθέτησή του ο Α. Κανταρτζής τονίζοντας ότι στο όνομα δήθεν της αναβάθμισης "προωθείται ο εναγκαλισμός των εκπαιδευτικών, η καθυπόταξη του φρονήματός τους και η χειραγώγηση τους, έτσι ώστε να διευκολυνθεί η προώθηση της εμπορευματοποίησης και της ιδιωτικοποίησης της παιδείας που θα έχουν σαν συνέπεια να υψωθούν νέοι ταξικοί φραγμοί στη μόρφωση και να ανατραπούν οι εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις προγραφές και τις υποδείξεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης και του μεγάλου κεφαλαίου".

    Ο βουλευτής του ΚΚΕ υπενθύμισε ότι ανάλογη κριτική έχουν ασκήσει και οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες και τόνισε ότι οι κρίσεις των εκπαιδευτικών θα γίνονται με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια όπως για παράδειγμα η "συνεργασία και η πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού". Ανοίγει έτσι, συνέχισε, ο δρόμος για τη φαλκίδευση των στοιχειωδών συνδικαλιστικών ελευθεριών και των πολιτικών δικαιωμάτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ζήτησε δε την απόσυρση του Προεδρικού Διατάγματος τονίζοντας ότι η αναβάθμιση της παιδείας "έχει σχέση με μία άλλη πολιτική με δημοκρατικές αλλαγές και την αύξηση των δαπανών".

    Στο ίδιο στιλ και στη δευτερολογία του ο Γ. Ανθόπουλος επιχείρησε την κατασυκοφάντηση των εκπαιδευτικών. Λέγοντας ότι αναφέρεται σε ελάχιστες και μεμονωμένες περιπτώσεις εκπαιδευτικών εν τούτοις έριξε την κορόνα του για τη δημιουργία εντυπώσεων, "καταγγέλλοντας" ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί "που εισπράττουν μόνο τον μισθό τους και δεν εμφανίζονται ούτε καν στο λύκειό τους και έχουν απειλήσει το διευθυντή τους και του έχουν βάλλει και φωτιά στο αυτοκίνητο".


    Κορυφή σελίδας
    Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
    Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
    Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ