"Μια θετική μεταρρύθμιση στην παιδεία έπρεπε ν' αρχίσει και από την αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού και από την αύξηση της κρατικής επιχορήγησης που εμείς υποστηρίζουμε ότι μπορεί να είναι 15% του κρατικού προϋπολογισμού, για να μπορούμε να το μετράμε συγκεκριμένα και να το ελέγχουμε και να μην διαχέεται σε πολλά νούμερα. Θα έπρεπε να ξεκινήσει από νέα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα διδασκαλίας. Θα έπρεπε να ξεκινήσει από τη διατήρηση, την ανάπτυξη της αξίας κάθε βαθμίδας της εκπαίδευσης".