Παρασκευή 16 Ιούλη 2021
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
«Εμβληματικές επενδύσεις»

Το «τυρί» που είχε βάλει στη φάκα της «απολιγνιτοποίησης» η κυβέρνηση για τον λαό της Δυτικής Μακεδονίας, όταν παρουσίαζε το master plan, ήταν οι περίπου 6.000 θέσεις κατά τη φάση κατασκευής και 5.000 θέσεις εργασίας κατά τη λειτουργία των μελλοντικών επενδύσεων στην περιοχή. Οσο περνάει ο καιρός όμως, φαίνεται στην πράξη το μέγεθος του εμπαιγμού. Ετσι, προχτές στη συζήτηση στη Βουλή για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε-65, η κυβερνητική εκπρόσωπος είπε πως «η κατασκευή του αποτελεί ουσιαστική δράση για τη στήριξη της Δυτικής Μακεδονίας στο δρόμο της απολιγνιτοποίησης» και «θα ενισχύσει αποφασιστικά την ανάπτυξη της Δυτικής Μακεδονίας». Οταν όμως ο πρωθυπουργός το έκανε πιο ...λιανά, είπε ότι για τα 70 χλμ. κατασκευής του έργου, αυτό θα αποτελέσει «πηγή απασχόλησης» για τη... Θεσσαλία (!), καθώς «θα δημιουργήσει περίπου 1.000 θέσεις εργασίας στην κατασκευή του και σχεδόν 150 θέσεις εργασίας στη φάση λειτουργίας του». Αν όντως έκανε λάθος στη γεωγραφία ο πρωθυπουργός, λίγη σημασία έχει. Η ουσία βρίσκεται στο ότι ακόμα και στις «εμβληματικές επενδύσεις», όπως η κατασκευή του Ε65, οι όποιες θέσεις προβλέπονται για τρία χρόνια, δεν ξεπερνούν τις 1.000, δηλαδή με ημερομηνία λήξης. Και βέβαια ο αυτοκινητόδρομος θα χρυσοπληρωθεί από τον λαό τόσο για την κατασκευή του όσο και για τη χρήση του. Αυτές είναι οι «βάσεις» της «δίκαιης μετάβασης», αποδεικνύοντας τι έχει να αναμένει ο λαός της περιοχής από τα νέα επενδυτικά πρότζεκτ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ