Παρασκευή 11 Φλεβάρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Διαφημιστικές... αλχημείες

Από τις ευρωεκλογές και μετά η ΝΔ έχει σπαταλήσει 400 εκατ. δραχμές για διαφημίσεις, το ΔΗΚΚΙ 260 εκατ. δραχμές και το ΠΑΣΟΚ... μόνο 260 εκατ. δραχμές, επίσης. Τα παραπάνω στοιχεία τα έδωσε χτες ο Δ.Ρέππας για να διασκεδάσει την υπάρχουσα... εντύπωση - όπως είπε - ότι οι μεγάλες διαφημιστικές δαπάνες προέρχονται από το κόμμα του.

Βέβαια οι αλχημείες του ΠΑΣΟΚ είναι γνωστές, αφού πολύ θα θέλαμε να ξέρουμε αν σε αυτά τα εκατοντάδες εκατομμύρια έχει προσθέσει ο κ. Ρέππας και τις διαφημίσεις για το Μετρό, για τα «έργα» και τα λοιπά «επιτεύγματα» που προήλθαν από διάφορα κοινοτικά κονδύλια, για τα οποία συχνά πυκνά «ενημερώνονται» οι τηλεθεατές.

Αλλά, ως γνωστόν, αυτά - τα παραπλανητικά εκτός των άλλων σποτάκια - δεν είναι (!) διαφημίσεις του ΠΑΣΟΚ. Αυτές - προφανώς - είναι διαφημίσεις όλων των Ελλήνων...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ