Τετάρτη 3 Ιούλη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΜΕΤΡΟ
Κίνδυνος κατάρρευσης πενταώροφου στην Καραϊσκάκη

Αντί να το κατεδαφίσουν, όπως αρχικά προβλεπόταν, το στήριξαν με μια σιδερένια κολόνα μόλις άρχισε να γέρνει!

Σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια εργαζομένων και περαστικών, δημιουργεί πενταώροφο ξενοδοχείο στην πλατεία Καραϊσκάκη, το οποίο είναι ετοιμόρροπο, λόγω των εργασιών για το μετρό Αθήνας που πραγματοποιούνται στην περιοχή. Συγκεκριμένα, την περασμένη Παρασκευή το πρωί, η διάνοιξη στοάς κάτω από τα θεμέλια του κτιρίου από τον "μετροπόντικα", είχε σαν αποτέλεσμα, λόγω και της σαθρότητας του εδάφους, να γίνει καθίζηση των χωμάτων και να καταρρεύσει κεντρική κολόνα του κτιρίου, το οποίο άρχισε να παίρνει επικίνδυνη κλίση. Εκείνη την ώρα μάλιστα εργάζονταν στο εργοτάξιο του μετρό, κάτω από το κτίριο, αρκετοί εργαζόμενοι, κανένας απ' τους οποίους ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα.

Να σημειώσουμε ότι το κτίριο είχε αγοραστεί από την εταιρία, προκειμένου να κατεδαφιστεί και έτσι να προχωρήσει η διάνοιξη της στοάς, χωρίς προβλήματα. Ωστόσο, η εταιρία με το πρόσχημα ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση των εργασιών, αποφάσισε να μην το κατεδαφίσει και να προχωρήσει στη διάνοιξη της στοάς! Στη θέση της κολόνας που κατέρρευσε τοποθετήθηκε σιδερένιο υποστύλωμα, το οποίο, όμως, δεν κρίνεται ικανό να στηρίξει όλο το κτίριο. Μάλιστα, για το κλείσιμο της τρύπας που δημιουργήθηκε από την καθίζηση του εδάφους, χρησιμοποιήθηκαν περίπου 800 κυβικά μπετόν. Επίσης στο χώρο μπροστά από το κτίριο, ο οποίος βρίσκεται μέσα στο εργοτάξιο, απαγορεύτηκε η διέλευση των εργαζομένων και κάθε εργασία σε αυτόν. Ομως οι κίνδυνοι της κατάρρευσης παραμένουν και δυναμώνουν και από το γεγονός ότι ο "μετροπόντικας" συνεχίζει να σκάβει κάτω από τα θεμέλια του ξενοδοχείου, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει μεγάλες ζημιές και στη γύρω περιοχή.

  • Στο μεταξύ, μια νέα παράκαμψη της κυκλοφορίας έγινε από χτες, λόγω των έργων του μετρό, στη Λεωφόρο Μεσογείων, στο ύψος του Πενταγώνου. Συγκεκριμένα, οι τρεις λωρίδες κυκλοφορίας προς το Κέντρο μετατοπίστηκαν εκεί που είναι σήμερα το εργοτάξιο, από το ύψος της οδού Κύπρου μέχρι την οδό Χαριτωνίδου. Το εργοτάξιο μεταφέρεται στο χώρο που εκκενώνεται από την κυκλοφορία. Η παράκαμψη αυτή πραγματοποιείται λόγω των εργασιών του τελευταίου τμήματος παράκαμψης του Ιλισού και θα διαρκέσουν γύρω στους 4 μήνες.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ