Πέμπτη 15 Γενάρη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Ομολογούν την αποτυχία της "εξυγίανσης"

Την αποτυχία του αποκαλούμενου "προγράμματος εξυγίανσης" της "Ολυμπιακής Αεροπορίας" ομολογεί τώρα η κυβέρνηση και προαναγγέλλει την εφαρμογή νέου, "ταχείας διάρκειας"!

Η ομολογία αποτυχίας του "προγράμματος εξυγίανσης" που έληξε στις 31 Δεκέμβρη 1997 και η προαναγγελία νέου, περιέχονται σε λακωνική επιστολή που απέστειλε χτες στον Πρόεδρο της Βουλής ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Τ. Μαντέλης.Σ' αυτή, αναφέρεται επί λέξει ότι "η ανάγκη να προχωρήσει η ΟΑ σε ταχύ πρόγραμμα εξυγίανσης, επιβάλλει, τουλάχιστον στα πρώτα βήματα, να συμπίπτουν οι ιδιότητες του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρίας".

Υπενθυμίζεται ότι για τη θέση του Προέδρου της ΟΑ ο υπουργός Μεταφορών είχε ανακοινώσει επίσημα, αρχικά τον Εμμ. Φθενάκη και λίγες μέρες μετά τονΒασ. Στεφανή,ενώ για τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου είχε επιλέξει τονΝ. Καρδάση.Οι επιλογές αυτές κατέληξαν σε "ναυάγιο", χωρίς να γίνουν επίσημα γνωστοί οι λόγοι. Ετσι, η τελική πρόταση ήταν αυτή του Γ. Τσακιρίδη και για τις δύο θέσεις. Μέχρι αργά χτες βράδυ συνεχιζόταν η εξέτασή του από την επιτροπή της Βουλής για τις ΔΕΚΟ. Ο Γ. Τσακιρίδης πρώην διοικητικό στέλεχος του ΟΑΣ και των ΗΛΠΑΠ, απαντώντας σε ερωτήσεις βουλευτών, δήλωσε ότι θα κινηθεί στη λογική του προγράμματος εξυγίανσης που έχει μέχρι τώρα εφαρμοστεί ενώ υποστήριξε ότι οι συχνές αλλαγές διοικήσεων δεν ωφελούν μια επιχείρηση όπως η ΟΑ.

Η επιλογή προσώπων για την ηγεσία του εθνικού αερομεταφορέα, κυοφορήθηκε επί πέντε μήνες εν μέσω κομματικού και συνδικαλιστικού παρασκηνίου στο ΠΑΣΟΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες, υπουργοί και άλλα στελέχη της κυβέρνησης, κατηγορούν τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών Τ. Μαντέλη για "διαβλητές" διαδικασίες στην επιλογή των προσώπων και ζητούν την απομάκρυνσή του από το υπουργείο. Βέβαια, ο καβγάς δε γίνεται επί της ουσίας, καθώς κανείς στην κυβέρνηση δεν εκφράζει αντιρρήσεις για την ακολουθούμενη καταστροφική πολιτική για τον εθνικό αερομεταφορέα. Αντίθετα, ερίζουν για το ποιος θα κάνει κουμάντο στην ΟΑ και θα αναλάβει τη διαχείριση εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δραχμών, ενόψει της μετεγκατάστασης της εταιρίας στα Σπάτα, της αγοραπωλησίας αεροσκαφών κλπ.

Τα στελέχη της ΕΣΚ (υποστηρίζεται από την ΕΣΑΚ) στην ΟΑ, επισημαίνουν ότι για τη σωτηρία του εθνικού αερομεταφορέα είναι αναγκαίο ν' αλλάξει άμεσα η σημερινή αδιέξοδη και καταστροφική πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση, ενώ προσθέτουν ότι η επιλογή προσώπων στην ηγεσία της εταιρίας, είναι δευτερεύουσας σημασίας και αφορά μόνο το ποιες ομάδες εξουσίας προσεγγίζει ο καθένας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ξεπούλημα με διεθνή διαγωνισμό (2000-06-03 00:00:00.0)
ΑΤΙΤΛΟ (1999-02-09 00:00:00.0)
Συνεχίζει τα καταστροφικά παιχνίδια η κυβέρνηση (1998-04-28 00:00:00.0)
Επιστροφή στην εποχή Ωνάση και εργασιακός μεσαίωνας (1998-02-18 00:00:00.0)
Εχει μέλλον και θα το εξασφαλίσουν οι εργαζόμενοι (1998-02-15 00:00:00.0)
Ζητούν απομάκρυνση του διευθύνοντος συμβούλου (1997-03-05 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ