Πέμπτη 2 Ιούλη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ
Νέος γύρος για τα "πανωπροίκια"!

Ενας νέος γύρος διαπραγματεύσεων πρόκειται να ξεκινήσει τις επόμενες μέρες μεταξύ της κυβέρνησης και των εργολάβων του μετρό της Αθήνας, με αντικείμενο τα "πανωπροίκια", ύψους δεκάδων δισ. δρχ., που εξακολουθούν να απαιτούν οι τελευταίοι. Για το λόγο, μάλιστα, αυτό αναμένεται να φτάσουν στην Αθήνα κορυφαία στελέχη της κοινοπραξίας "Ολυμπιακό Μετρό" από τη Γερμανία και τη Γαλλία.

Οι εργολάβοι του μετρό, εκμεταλλευόμενοι και την επιδίωξη της κυβέρνησης να παρουσιάσει έτοιμο ένα μεγάλο μέρος του έργου πριν από τις εκλογές του 2000 και για προεκλογική εκμετάλλευση (!), εγείρουν αξιώσεις 250 εκατομμυρίων μάρκων τουλάχιστον, δηλαδή 43,5 δισ. δρχ. Μεταξύ των λόγων που προβάλλουν για τη διεκδίκηση της πρόσθετης αυτής αμοιβής είναι:

- Η μεταφορά του "μετροπόντικα" από το Σύνταγμα στη Δάφνη και η αλλαγή της κεφαλής του, ώστε το φθινόπωρο να ξεκινήσει να διανοίγει τη σήραγγα.

- Οι εργασίες για την ολοκλήρωση του σταθμού στο Μοναστηράκι, όπου απέτυχαν να δώσουν λύση οι δύο μίνι "μετροπόντικες", που είχαν στοιχίσει επιπλέον δύο δισ. δρχ. περίπου.

- Οι εργασίες για την τροποποίηση του δικτύου των 12,5 χιλιομέτρων, ώστε να λειτουργήσουν οι γραμμές Σύνταγμα - Πεντάγωνο και Σύνταγμα - Σεπόλια ως το τέλος του 1999.

- Το κόστος της κατασκευής του τμήματος Σύνταγμα - Μοναστηράκι, τμήμα το οποίο είχε αφαιρεθεί επίσημα από την εργολαβία και τώρα ξαναγυρνά σιωπηρά στους ίδιους εργολάβους.

Η κυβέρνηση επισήμως τηρεί "σιγήν ιχθύος" για τις διαπραγματεύσεις, σύμφωνα όμως με πληροφορίες, φέρεται διατεθειμένη να ικανοποιήσει ένα μεγάλο μέρος των νέων οικονομικών απαιτήσεων των εργολάβων, μέχρι και 25 περίπου δισ. δρχ.

Στο μεταξύ - και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά - σήμερα το μεσημέρι η κυβέρνηση διοργανώνει νέα φιέστα στο μετρό με τη συμμετοχή αυτή τη φορά και του πρωθυπουργού, Κ. Σημίτη...

  • Δεν πέρασαν ούτε πέντε μήνες από τότε που παραδόθηκε στην κυκλοφορία η Βασιλίσσης Σοφίας και από σήμερα το βράδυ θα ξανακλείσουν πάλι δύο αριστερές λωρίδες της λεωφόρου στο ρεύμα της προς κέντρο και στο ύψος του ΝΙΜΤΣ, τις οποίες θα καταλάβει νέο εργοτάξιο του μετρό. Μια αναστάτωση που θα κρατήσει για ένα μήνα περίπου και οφείλεται στο γεγονός ότι οι εργολάβοι τώρα θυμήθηκαν πως πρέπει να γίνει επέκταση του δικτύου ομβρίων υδάτων της ΕΥΔΑΠ προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο σταθμός του Μεγάρου Μουσικής!

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ