Παρασκευή 20 Ιούνη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Οι μοιρασιές

Μέχρι πρόσφατα τους έφταιγε ο διαβόητος «μαθηματικός τύπος», σύμφωνα με τον οποίο γίνονταν οι διαγωνισμοί των μεγάλων έργων. Υποτίθεται πως αυτός αποτελούσε τη βασική - αν όχι την αποκλειστική - αιτία της αδιαφάνειας, της διαφθοράς και της διασπάθισης του δημοσίου χρήματος, που κυριαρχούν στον συγκεκριμένο τομέα. Πολύ πρόσφατα και κατόπιν παρεμβάσεων της Κομισιόν, το ΥΠΕΧΩΔΕ προχώρησε σε αλλαγές του «μαθηματικού τύπου», οι οποίες εκτιμήθηκαν ως θετικές απ' όλους όσοι ασκούσαν την προαναφερόμενη κριτική.

Διαβάστε τώρα, λοιπόν, πώς έγιναν οι προχτεσινές «προσφορές», με το νέο «μαθηματικό τύπο», για τμήμα του οδικού άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη (ΠΑΘΕ), όπως σημειώνεται στο χτεσινό ρεπορτάζ της «Καθημερινής»: «Σε ένα μπαρ της Πανόρμου, δίπλα από τα γραφεία της ΕΥΔΕ/ΠΑΘΕ (της ειδικής υπηρεσίας του ΥΠΕΧΩΔΕ), ο εκπρόσωπος της κατασκευαστικής "Θεμελιοδομή" μοίρασε χθες τις οικονομικές προσφορές που κατέθεσαν οι 18 από τις 19 τεχνικές εταιρείες που ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο τμήμα του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Σκάρφια - Λαμία). Η συμφωνία για τη μοιρασιά των έργων σε Εγνατία Οδό και ΠΑΘΕ (συνολικού ύψους 900 εκατ. ευρώ), μεταξύ των ομίλων που ανήκουν στην ανώτατη τάξη του εργοληπτικού πτυχίου, επήλθε ύστερα από μαραθώνιες διαβουλεύσεις και τώρα μπορούμε να προβλέψουμε ότι το συγκεκριμένο έργο θα το αναλάβει η "Θεμελιοδομή". Αντίστοιχα φαινόμενα παρατηρήθηκαν και στη διαδικασία υποβολής προσφορών για τέσσερα τμήματα της Εγνατίας Οδού».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ