Τρίτη 22 Ιούνη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 37
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
"ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ"
Από τον μάνατζερ αρχίζει η ιδιωτικοποίηση

Η κυβέρνηση συνεχίζει την πολιτική απαξίωσης και δυσφήμισης της εταιρίας και χρησιμοποιεί τα προβλήματα που η ίδια δημιουργεί, για να προωθήσει το ξεπούλημα του εθνικού αερομεταφορέα

Θύματα της κυβερνητικής πολιτικής έπεσαν για μια φορά ακόμα εκατοντάδες επιβάτες της "Ολυμπιακής", που τις προηγούμενες μέρες είχαν προγραμματίσει να πετάξουν με τον εθνικό αερομεταφορέα. Τα προβλήματα κορυφώθηκαν το Σαββατοκύριακο με δεκάδες πτήσεις εσωτερικού αλλά και εξωτερικού να ματαιώνονται ή να αναχωρούν ύστερα από πολύωρες καθυστερήσεις.

Αν και χτες η κατάσταση βελτιώθηκε - χωρίς να εκλείψουν οι καθυστερήσεις - η κυβέρνηση διά του αρμοδίου υπουργού Τάσου Μαντέλη,αντί ν' αναλάβει τις ευθύνες της για την πορεία απαξίωσης και δυσφήμισης της "Ολυμπιακής", με περισσή αλαζονεία, πέρασε στην "αντεπίθεση", επαναλαμβάνοντας τη γνωστή καραμέλα περί συντεχνιών. Και όλα αυτά, όταν είναι γνωστά τα χρόνια προβλήματα της εταιρίας - ιδιαίτερα την τουριστική περίοδο - σε επάρκεια προσωπικού και μέσων, αλλά και ορθολογικού προγραμματισμού. Οταν, όπως καταγγέλλουν συνδικαλιστές, για να βγει το πρόγραμμα της καθημερινής τεχνικής υποστήριξης, θα χρειαζόταν υπερεργασία τουλάχιστον 30%, χωρίς να υπολογιστούν οι ανάγκες σε εκπαίδευση του προσωπικού, στα νέα αεροσκάφη που αποκτήθηκαν.

Ομως, η κυβερνητική αλαζονεία δεν είναι σε θέση να κρύψει τόσο την αποτυχία των δύο σταθεροποιητικών προγραμμάτων, όσο και το γεγονός ότι τελικός στόχος της κυβέρνησης είναι η ιδιωτικοποίηση του εθνικού αερομεταφορέα. Είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ο κυνισμός της κυβέρνησης, που επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα της "Ολυμπιακής" για να περάσει όσο γίνεται πιο ανώδυνα στην κοινή γνώμη την "ανάγκη" της ιδιωτικοποίησης. Κάτι που ο αρμόδιος υπουργός δεν το κρύβει και εντός των ημερών θα προωθήσει και τις αναγκαίες τροπολογίες στον νόμο 2414 για να εξασφαλιστεί η πρόσληψη του ξένου μάνατζερ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι θέμα ημερών πλέον, η ανάληψη από τη "Σπίντγουικ" - ειδικό τμήμα της "Μπρίτις Εργουεϊς" - της διοίκησης του εθνικού αερομεταφορέα έναντι του τιμήματος των 3,5 δισεκατομμυρίων δραχμών. Στην ουσία η πρόσληψη του μάνατζερ, σηματοδοτεί την απαρχή της ιδιωτικοποίησης της ΟΑ και την υπαγωγή της στην "ONE WORLD", δηλαδή σε μία από τις 4 - 5 διεθνείς αερομεταφορικές συμμαχίες που ελέγχεται από το αγγλοαμερικάνικο κεφάλαιο.

Σύμφωνα με τη σύμβαση, σε διάστημα 28 μηνών, για το οποίο ο μάνατζερ θα αμείβεται αδρά, θα έχει τον απόλυτο έλεγχο της εταιρίας και αφού ρυθμίσει τα θέματα "κατά το δοκούν" και αποτιμήσει την περιουσιακή της αξία, θα μπορέσει να αποκτήσει το 20% της ΟΑ. Με αυτόν τον τρόπο, ο νέος ιδιοκτήτης θα βάλει στο χέρι την εταιρία, πριν ακόμα καταβάλλει έστω και μια δραχμή και θα διαθέτει όλη εκείνη την εξουσία, μέσα από το συμβόλαιο διαχείρισης, ώστε να"επεξεργαστεί" τα ζητήματα σύμφωνα με τα συμφέροντά του. Συμφέροντα που υπονομεύουν ανοιχτά τον εθνικό αερομεταφορέα και τον καθιστούν αιχμάλωτο των μεγάλων πολυεθνικών μονοπωλίων.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
«Παράνομη» η απεργία των τεχνικών! (2000-10-03 00:00:00.0)
Ανοιχτό το ενδεχόμενο πώλησης πλειοψηφικού πακέτου! (2000-06-07 00:00:00.0)
Αποπροσανατολίζει η ηγεσία της ΟΣΠΑ (2000-05-26 00:00:00.0)
"Στρώνουν το χαλί" στον μάνατζερ (1999-03-09 00:00:00.0)
Μέτωπο για τη σωτηρία της "Ολυμπιακής" (1999-02-17 00:00:00.0)
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στα σχέδια διάλυσης (1998-03-25 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ