Η απεργία συνεχίζεται στα καράβια δυο εταιρειών, με την ΠΝΟ να προσπαθεί σταθερά να την υπονομεύσει
Είναι χαρακτηριστικό ότι η πλειοψηφία της ΠΝΟ αποφάσισε κάτω από την πίεση του προβλήματος και των ναυτεργατών την ακινητοποίηση των πλοίων, κηρύσσοντας απεργία και μάλιστα «επ' αόριστον», αρχικά σε τέσσερις ακτοπλοϊκές εταιρείες επιλεκτικά. Συγκεκριμένα, πέρα από τις εταιρείες των Μανούση και Σπανού, η απεργία αφορούσε και τα πλοία των εφοπλιστών Βεντούρη και Αγούδημου. Την Παρασκευή η πλειοψηφία, υπονομεύοντας τη δική της απόφαση, «έσπασε» τελικά την απεργία στα πλοία των Βεντούρη και Αγούδημου. Κάτω από την έντονη παρέμβαση των ταξικών δυνάμεων των σωματείων ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και της «Ναυτεργατικής Συνδικαλιστικής Κίνησης» (ΝΣΚ), η πλειοψηφία της ΠΝΟ έδωσε διορία στις δυο εταιρείες να πληρώσουν τα δεδουλευμένα μέχρι αύριο Τετάρτη, οπότε, αν οι εφοπλιστές δεν πληρώσουν, τα πλοία θα ακινητοποιηθούν μέχρι την καταβολή των δεδουλευμένων.
Σ' ό,τι αφορά τον εφοπλιστή Σπανό, να σημειωθεί ότι την Παρασκευή το βράδυ είχε δώσει στην ΠΝΟ επιταγές για την καταβολή των δεδουλευμένων των πληρωμάτων των πλοίων του «ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ» και «ΚΟΡΣΙΚΑ ΙΙΙ». Οι επιταγές θα έπρεπε να εισπραχθούν χτες, όμως τελικά ήταν ακάλυπτες! Οσο για τον Μανούση, με εξόφθαλμη παρέμβαση του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Αναστ. Παπαληγούρα, χτες η πλειοψηφία του ΝΑΤ προκλητικά και παρά τα δυσθεώρητα χρέη του εφοπλιστή και την απεργία των πληρωμάτων, αποφάσισε να του παρατείνει την ελευθεροπλοΐα στα πλοία του, τα οποία θα έπρεπε να έχει ακινητοποιήσει από το καλοκαίρι.
Οι ταξικές δυνάμεις, με αφορμή και την απεργία, συνεχίζουν να οργώνουν το λιμάνι, προετοιμάζοντας τους ναυτεργάτες για την αυριανή απεργία και στα καράβια καλώντας τους να προβάλλουν το πλαίσιο του ΠΑΜΕ που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες τους.