Τετάρτη 2 Ιούνη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2004
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Υπεξαίρεση «εμπιστοσύνης»

«Χαλαρά» και «άνετα» θέλει να υφαρπάσει την «εμπιστοσύνη» των λαϊκών μαζών στις ευρωεκλογές η κυβέρνηση, ώστε «αναβαθμισμένη» από τη δεύτερη ετυμηγορία να επιβάλει πιο αποφασιστικά τα αντιλαϊκά μέτρα της.

Παρουσιάζοντας τους «στρατηγικούς στόχους» του κόμματός τους οι Ε. Μεϊμαράκης και Ν. Καραχάλιος - γραμματέας της ΚΕ της ΝΔ και γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού αντίστοιχα - τόνισαν χτες ότι αυτοί συνίστανται στην «ενίσχυση της πλατιάς κοινωνικής συμμαχίας της 7ης Μαρτίου», στην «κοινωνική κεφαλαιοποίηση» του 45% και στην «ενίσχυση της εμπιστοσύνης του εκλογικού σώματος προς την κυβέρνηση».

Σύμφωνα με την «επικοινωνιακή» τακτική του κυβερνώντος κόμματος, στην καμπάνια που έχει ήδη αρχίσει για τις ευρωεκλογές θα προβληθεί η «δημιουργική προσπάθεια» των πρώτων 90 ημερών, που είναι επικεντρωμένη σε 11 (ημι)μέτρα δήθεν φιλολαϊκά, από τα οποία δήθεν προκύπτει ότι η ΝΔ «αποτελεί την εγγύηση για μια κοινωνικά ευαίσθητη πολιτική, υπέρ των ασθενέστερων»!

Σύμφωνα με τους επιτελείς του κόμματος, η επικοινωνιακή πολιτική της ΝΔ είναι σύνθετη και αποβλέπει στη συσπείρωση της βάσης του κόμματος, στην κινητοποίηση των ψηφοφόρων του 45%, στη διατήρηση της αποσυσπείρωσης του ΠΑΣΟΚ, στην αποφυγή της πόλωσης της κοινής γνώμης, σε ελάχιστες ενέργειες με μέγιστη αποτελεσματικότητα. Μέσα από αυτά υλοποιείται ο στόχος που έχει περιγράψει και ο ίδιος ο Κ. Καραμανλής: «Ναι στους χαμηλούς τόνους, όχι στη χαλαρή ψήφο».

Σύμφωνα με τα λεγόμενα των στελεχών της ΝΔ, η ευρω-καμπάνια της ΝΔ θα είναι μικρής διάρκειας, θα αποτελείται από στοχευμένα μηνύματα επικεντρωμένα σε ειδικό αστικό κοινό (νέους και γυναίκες) και θα αποτελεί συνέχεια της επικοινωνίας των εθνικών εκλογών, προσπαθώντας να ενοποιήσει τα μέσα για να μεγιστοποιήσει το επικοινωνιακό αποτέλεσμα. Βασικά συνθήματα της καμπάνιας του κυβερνώντος κόμματος είναι τα εξής: «Δίπλα στον πολίτη, δυνατά στην Ευρώπη», «Οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξη», «ΝΔ, δύναμη εμπιστοσύνης». Θα υπάρξουν δύο τηλεοπτικά σποτ με βασικά μηνύματα «πιο ισχυρή η Ελλάδα στην Ευρώπη» και «το κοινωνικό μας πρόσωπο», τρία ραδιοφωνικά που αφορούν τους αγρότες, την εξωτερική πολιτική και το κοινωνικό πρόσωπο της ΝΔ, καταχωρήσεις στον Τύπο και γιγαντοαφίσες. Στο κυβερνητικό στρατόπεδο δεν έχουν ακόμα αποφασίσει εάν θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα παραμονές των ευρωεκλογών συγκέντρωση, ενώ θα λειτουργήσουν εκλογικά κέντρα τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη, αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ