Τρίτη 26 Απρίλη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
«Αξιολόγηση» σε 10χρονους μαθητές

Πώς θα σας φαινόταν εάν υπήρχε ένα σύστημα αξιολόγησης των μαθητών, που ξεκινά από την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού και τους διαχωρίζει σε «καλούς» και «κακούς», ώστε οι πρώτοι να προετοιμάζονται για τα πανεπιστήμια και οι δεύτεροι για την τεχνολογικο-επαγγελματική κατάρτιση;

Εως και ρατσιστικό, ίσως, πείτε και, παρά την υπερβολή, δε θα ήταν αβάσιμο. Σίγουρα, πάντως, ένα τέτοιο σύστημα αξιολόγησης θα πολλαπλασίαζε τους ήδη υπάρχοντες ταξικούς φραγμούς στην Παιδεία και, ουσιαστικά, θα απέκλειε τα παιδιά των φτωχών λαϊκών στρωμάτων από τα πανεπιστήμια.

Κι αν νομίζετε ότι όλ' αυτά είναι φανταστικά σενάρια, κάνετε λάθος. Ηδη εφαρμόζονται σε άλλες χώρες της ΕΕ. Στη Βαυαρία, για παράδειγμα, προωθούνται στα σχολεία των Ελλήνων μεταναστών, με συνεργασία της γερμανικής και ελληνικής κυβέρνησης. Μάλιστα, τα τοπικά παραρτήματα Μονάχου/Βαυαρίας των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΝ, με κοινή επιστολή τους προς το υπουργείο Παιδείας, όχι απλά συμφωνούν με το προωθούμενο μέτρο, αλλά προτείνουν «την επίσπευση των διαδικασιών αυτών», κάνοντας «προτάσεις», προκειμένου «να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή μετάβαση στο επόμενο στάδιο των μεταρρυθμίσεων»...

Εχετε μήπως και την παραμικρή αμφιβολία ότι τέτοιου τύπου αξιολογήσεις θα «χτυπήσουν» σύντομα και τη δική μας πόρτα;


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ