Παρασκευή 22 Μάρτη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΧΑΛΑΝΔΡΙ
"Οχι" στο δρόμο - τέρας

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στην κατασκευή της υπερλεωφόρου Πεντέλης και κατάληψη της πλατείας Κέννεντυ διοργανώνουν την Τετάρτη, στις 6 μμ, η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων και ο Δήμος Χαλανδρίου

Την αντίθεσή τους στην κατασκευή του τερατουργήματος της Λεωφόρου Πεντέλης, ενός από τα οδικά "έργα" που προωθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ, με στόχο την εξυπηρέτηση του αεροδρομίου των Σπάτων, θα διαδηλώσουν οι Χαλανδριώτες την Τετάρτη, στις 6 μμ, με συγκέντρωση διαμαρτυρίας και συμβολική κατάληψη της πλατείας Κέννεντυ, που οργανώνει η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων και ο Δήμος Χαλανδρίου. Επίσης την Τρίτη, στις 12 το μεσημέρι, στην αίθουσα Ανταποκριτών Ξένου Τύπου, θα δώσει συνέντευξη Τύπου η δημοτική αρχή της πόλης, με θέμα την αντίδραση του δήμου στην κατασκευή της υπερλεωφόρου και τις καταστροφικές συνέπειες για την περιοχή.

Με κεντρικό σύνθημα "Ολοι οι δρόμοι οδηγούν στην καταστροφή του Χαλανδρίου", οι Χαλανδριώτες θα κάνουν ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται να δεχτούν να περάσει από την περιοχή τους μία υπερλεωφόρος (θα έχει πλάτος 54 - 76 μέτρα!) που θα διασπά και θα απομονώνει τμήματα του δήμου τους, θα προκαλεί υψηλό θόρυβο και ατμοσφαιρική ρύπανση, λόγω αυξημένου κυκλοφοριακού φόρτου, με λίγα λόγια θα μεταβάλει τον πολεοδομικό και κοινωνικό ιστό της πόλης τους. Οπως σημειώνει, σε ανακοίνωσή της, η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων, η κατασκευή της λεωφόρου αυτής, μήκους τριών χιλιομέτρων, σε συνδυασμό με την ελεύθερη Λεωφόρο Σταυρού Ελευσίνας - που θα διαπερνά επίσης το Χαλάνδρι - και τον ανισόπεδο κόμβο της Μεταμόρφωσης - Πατήματος που προβλέπεται, θα μετατρέψει το Χαλάνδρι από προάστιο σε αυτοκινητόδρομο, που θα συνδέει την Αθήνα με τα Μεσόγεια και τα Σπάτα. Η Επιτροπή καλεί συνολικά τους Αθηναίους να συμπαρασταθούν σ' αυτόν τον αγώνα, τονίζοντας πως είναι αγώνας για όλο το Λεκανοπέδιο. Αναφερόμενη γενικότερα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα η επιτροπή σημειώνει πως οι αυτοκινητόδρομοι δεν μπορούν να αποτελέσουν την κύρια λύση. Η ανάπτυξή τους με την ταυτόχρονη υποβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς απλώς δίνει κίνητρα για ακόμα μεγαλύτερη επέκταση της χρήσης του ΙΧ και έτσι δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος από τον οποίο επωφελούνται οι εταιρίες εμπορίας αυτοκινήτων και οι κατασκευαστικές εταιρίες, αλλά δεν εξυπηρετούνται οι κάτοικοι. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πρωτεύουσας, καταλήγει, θα αντιμετωπιστεί μόνο με μια σοβαρή μακροχρόνια πολιτική ανάπτυξης των μέσων μαζικής μεταφοράς και κατάλληλης χωροταξικής οργάνωσης της πόλης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ