Σάββατο 19 Δεκέμβρη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΜΕ
Κεντρικός στόχος η κατάργηση του Ν. 2525

Απάντηση στα "σενάρια" για "σημεία προσέγγισης" καθηγητών και υπουργείου Παιδείας

Με αφορμή τα "σενάρια" που έχουν δει τον τελευταίο καιρό το φως της δημοσιότητας και αφορούν "αιτήματα και σημεία προσέγγισης" μεταξύ καθηγητών και υπουργείου Παιδείας, το ΔΣ της ΟΛΜΕ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία δηλώνει ότι "είμαστε αντίθετοι σε κάθε προσχηματικό διάλογο, όπως θα ήταν π. χ. ένας "διάλογος" για μέτρα εφαρμοστικού χαρακτήρα της λεγόμενης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης".

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ διευκρινίζει ότι "κεντρικός στόχος των εκπαιδευτικών μας διεκδικήσεων είναι η κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων 2525/97 και 2640/98 και όλου του αντίστοιχου συνοδευτικού νομοθετικού πλαισίου" και προτείνει "ως άμεσο μέτρο άμβλυνσης του εξεταστικού πλέγματος και των εξοντωτικών συνεπειών του για τους μαθητές" την κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων στη Β Λυκείου. Παράλληλα επισημαίνει ότι οι καθηγητές διεκδικούν 12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, στήριξη και αναβάθμιση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης, δημιουργία πραγματικά ενιαίου λυκείου που θα παρέχει σε όλους ολοκληρωμένη μόρφωση και απαραίτητες επαγγελματικές δεξιότητες, 25 μαθητές ανά τμήμα, θετικά μέτρα στήριξης του εκπαιδευτικού έργου, αύξηση των δαπανών για την παιδεία κλπ.

Επίσης το ΔΣ της ΟΛΜΕ διευκρινίζει ότι "η εμφάνιση σε πανεθνική κλίμακα ενός μαθητικού κινήματος που απαιτεί μαχητικά την κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων, την ανατροπή ενός σχολείου - εξεταστικού κέντρου και τη δημιουργία μιας εκπαίδευσης συμβατής με τις πραγματικές μορφωτικές ανάγκες, τις σύγχρονες αναζητήσεις, τη δημιουργική εφηβική ζωή είναι ένα ελπιδοφόρο σημείο των κοινωνικών διεργασιών".

Με δεδομένο αυτό, αλλά και την αγωνιστική συμπαράταξη με τους υπόλοιπους φορείς, το ΔΣ της ΟΛΜΕ τονίζει ότι "δεν είναι δυνατόν "επιμέρους προτάσεις" ή "προτάσεις δήθεν οικονομικού δελεασμού" να διαρρήξουν την ενότητα μας με το υπόλοιπο Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο".

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ τονίζει ότι υποστηρίζει την ανάγκη ενός ουσιαστικού διαλόγου "χωρίς αυτόκλητους διαμεσολαβητές" για το σύνολο των εκπαιδευτικών ζητημάτων, όμως δηλώνει την αντίθεσή του "σε κάθε προσχηματικό διάλογο, όπως π. χ. θα ήταν ένας "διάλογος" για μέτρα εφαρμοστικού χαρακτήρα της λεγόμενης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ