«Ενα πλοίο μεταφοράς φορτίου κοστίζει σήμερα 75 εκατομμύρια δολάρια. Το 70% του κόστους κατασκευής (περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια) καλύπτεται από ευνοϊκό δανεισμό, με ορίζοντα αποπληρωμής τα δέκα χρόνια. Κατά συνέπεια, τα ίδια κεφάλαια του εφοπλιστή για την κατασκευή του πλοίου δεν ξεπερνούν τα 25 εκατομμύρια δολάρια.
Τα πάγια ημερήσια έξοδα του εφοπλιστή, που δρομολογεί το πλοίο, δεν ξεπερνούν τα 22.000 δολάρια και αναλύονται ως εξής:
Την ίδια στιγμή, ο ημερήσιος ναύλος στη χρονοναύλωση (το ποσό, δηλαδή, που εισπράττει για κάθε μέρα ο πλοιοκτήτης) διαμορφώνεται ως εξής:
Με άλλα λόγια, ο εφοπλιστής κερδίζει από 24.500 έως 38.000 δολάρια τη μέρα. Και, βέβαια, στη δεκαετία (αποπληρωμή) το πλοίο συνεχίζει να είναι εμπορεύσιμο και στα κέρδη προστίθενται άλλα 15.500 δολάρια τη μέρα...