Σάββατο 29 Μάρτη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Πιο στενός έλεγχος από το Διευθυντήριο της ΕΕ

Σε ατέρμονα παζάρια με το Διευθυντήριο των Βρυξελλών έχει εμπλακεί η ελληνική κυβέρνηση προκειμένου να βρεθεί άκρη στα οξυμένα προβλήματα της "Ολυμπιακής Αεροπορίας", αλλά και των χερσαίων μεταφορών. Οπως προκύπτει και από τις δηλώσεις που έγιναν χτες, μετά τη δίωρη συνάντηση που είχαν ο αρμόδιος επίτροπος για τα θέματα μεταφορών Νιλ Κίνοκ με τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, Χάρη Καστανίδη,η ΕΕ διά των εκπροσώπων της, απαιτεί να ασκεί όλο και μεγαλύτερο έλεγχο στα ζητήματα της "ΟΑ", και την ίδια στιγμή αντιμετωπίζει τουλάχιστον με σκεπτικισμό τις "ιδέες" της ελληνικής πλευράς στον τομέα των μεταφορών.

Ετσι για τη δεύτερη δόση της χρηματοδότησης του λεγόμενου "προγράμματος εξυγίανσης" της "ΟΑ" η Ελλάδα θα περάσει από έναν ακόμα γύρο εξετάσεων, να δώσει περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις προκειμένου η Επιτροπή - ως πραγματικό αφεντικό - να εκδώσει την τελική απόφαση.

Οι δύο πλευρές εξέτασαν το ζήτημα της ανακοστολόγησης των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη, κάτι που μοιραία θα επιδράσει στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών προϊόντων, αφού χώρες της κεντρικής Ευρώπης έχουν αποφασίσει την αύξηση των τελών διέλευσης των φορτηγών επικαλούμενες τις περιβαντολογικές συνέπειες, αλλά προς το παρόν οι συζητήσεις που γίνονται με τις εμπλεκόμενες χώρες δεν έχουν ολοκληρωθεί.

Οσον αφορά τους "ελεύθερους σιδηροδρομικούς διαδρόμους" στην ΕΕ και την επέκτασή τους στην ανατολική Ευρώπη, για την οποία ενδιαφέρεται η χώρα μας, ο Βρετανός Επίτροπος δεν ανέλαβε καμία δέσμευση και παρέπεμψε το θέμα στην Κομισιόν.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ