Σάββατο 14 Γενάρη 1995
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ
Δυσμενής μετάθεση προς... όφελος των επιβατών!

Την προσωρινή αναστολή της δυσμενούς μετάθεσης του 60χρονου οδηγού, τον οποίο θεώρησε υπεύθυνο για διαρροή πληροφοριών στον Τύπο, αποφάσισε τώρα η διοίκηση της Εταιρίας Θερμικών Λεωφορείων.

Οπως είναι γνωστό, η διοίκηση της ΕΘΕΛ τιμώρησε με δυσμενή μετάθεσητον εν λόγω οδηγό, από το αμαξοστάσιο του Ελληνικού στο αμαξοστάσιο του Πειραιά, με την ανυπόστατη κατηγορία ότι διέρρευσε στον Τύπο πληροφορίες για παρ' ολίγον ατύχημα με λεωφορείο τύπου "Μερσεντές", στις αρχές του περασμένου Δεκέμβρη. Το περιστατικό αποκάλυψε ο "Ρ" στις 22.12.94 και λίγες μέρες μετά έγινε και η μετάθεση του οδηγού.

Ο πρόεδρος της ΕΘΕΛ, Γ. Τσούφης,με επιστολή του στο "Ρ" αποφεύγει να απαντήσει επί της ουσίας. Εντάσσει τη δυσμενή μετάθεση του οδηγού σε άλλες 27 μεταθέσεις οδηγών, οι οποίες, όπως ισχυρίζεται, αποφασίστηκαν "για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και τη μείωση των μη παραγωγικών οχηματοχιλιομέτρων". Ομως, οι μεταθέσεις αυτές ανακλήθηκαν γιατί, όπως υποστηρίζει στην επιστολή του ο Γ. Τσούφης, μεσολαβούσαν οι γιορτές των Χριστουγέννων. Από τις απαντήσεις του προέδρου της ΕΘΕΛ, όπως είναι προφανές, σε καμία περίπτωση δεν αποδεικνύεται ότι η μετάθεση του 60χρονου οδηγού ήταν επιβεβλημένη και δεν έγινε για τιμωρία. Αλλά ούτε η επιχειρηματολογία για την αναστολή των μεταθέσεων, λόγω Χριστουγέννων, είναι πειστική. Στην περίπτωση αυτή, δεν υπήρχε λόγος να εκδοθεί εσπευσμένη απόφαση μεταθέσεων οδηγών παραμονές γιορτών. Επίσης, ο Γ. Τσούφης ισχυρίζεται ότι μέχρι σήμερα όσες μετακινήσεις οδηγών έγιναν, έγιναν μόνο με αιτήσεις των ίδιων, αλλά αποφεύγει να πει ευθέως ότι ο εν λόγω οδηγός έχει υποβάλει αίτηση μετάθεσης.

Ο Χρ. Σταμούλος, με δήλωσή του στο "Ρ", θεωρεί αξιοπερίεργο το γεγονός ότι μέσα στους δύο οδηγούς που μετατέθηκαν από το Ελληνικό στον Πειραιά ήταν και ο οδηγός στον οποίο είχε συμβεί το τρίτο πανομοιότυπο ατύχημα με αυτό της Ακαδημίας. "Είναι υπηρεσιακό απλά θέμα, διερωτάται ο Χρ. Σταμούλος, ή φίμωση των οδηγών, με στόχο να συγκαλυφτεί η παθητικότητα των λεωφορείων της "Μερσεντές", με βάση τα μέχρι τώρα ατυχήματα;"

"Ας ανοιχτεί ο φάκελος αγοράς των λεωφορείων, συνεχίζει ο Χρ. Σταμούλος, για να φανεί με ποιον τρόπο αγοράστηκαν τα λεωφορεία και αν πληρούν τους απαραίτητους όρους ασφαλείας. Τότε μόνο θα δούμε τι σχέση έχει η μετακίνηση του οδηγού, αφού όποιος πει το παραμικρό για αυτά τα λεωφορεία μπαίνει στη μαύρη λίστα των κυκλωμάτων της ΕΘΕΛ. Εκτός αν η εταιρία διοικεί τύποις και όχι επί της ουσίας".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ