Παρασκευή 24 Μάη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 31
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ
Αναγκαιότητα η ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς

Στο αμαξοστάσιο της «Αττικό Μετρό» στα Σεπόλια περιόδευσε χτες ο υποψήφιος δήμαρχος της «Συμπαράταξης για την Αθήνα»

Από πρόσφατη περιοδεία του Σπ. Χαλβατζή στο Ν. Κόσμο
Από πρόσφατη περιοδεία του Σπ. Χαλβατζή στο Ν. Κόσμο
Την αναγκαιότητα τόσο της ενίσχυσης των μέσων σταθερής τροχιάς, προκειμένου ν' αποτραπεί η χρήση ΙΧ από τους Αθηναίους, όσο κυρίως της δημιουργίας ενιαίου φορέα δημόσιων συγκοινωνιών, αποτελούμενου από μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τρόλεϊ, λεωφορεία, ακόμη και «μίνι μπας», υπογράμμισε ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων Σπύρος Χαλβατζής, στη διάρκεια της χτεσινής του περιοδείας, μαζί με κλιμάκιο της «Συμπαράταξης για την Αθήνα», στο αμαξοστάσιο της «Αττικό Μετρό - Εταιρία Λειτουργίας» (ΑΜΕΛ), στα Σεπόλια. Ταυτόχρονα, υπογράμμισε την ανάγκη της πλήρους κατοχύρωσης των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων και τόνισε τη θέση της «Συμπαράταξης» για την επέκταση του μετρό προς τις δυτικές συνοικίες.

Ο Σπ. Χαλβατζής συναντήθηκε με εκπροσώπους των σωματείων των εργαζομένων και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΜΕΛ, Β. Οικονομόπουλο, περιόδευσε στις εγκαταστάσεις συντήρησης και επισκευής, και, τέλος, μίλησε σε εργαζόμενους της εταιρίας.

«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα δε λύνεται με κατασταλτικά μέτρα, όσες κλήσεις και αν κοπούν, αλλά με την ουσιαστική ανάπτυξη του ενιαίου δημόσιου φορέα των μέσων μαζικής μεταφοράς και των μέσων σταθερής τροχιάς», τόνισε ο Σπ. Χαλβατζής. Σημείωσε, επίσης, πως η απάνθρωπη αυτή πόλη δε δημιουργήθηκε από μόνη της, αλλά από συγκεκριμένες πολιτικές, στις οποίες το επιχειρηματικό συμφέρον προκρινόταν -- και εξακολουθεί να προκρίνεται -- σε βάρος του δημόσιου.

Στην ΑΜΕΛ απασχολούνται 689 εργαζόμενοι. Από αυτούς, μόνο ένα τμήμα των τεχνικών υπαλλήλων υπάγονται στην κατηγορία των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων, ενώ κανονικά θα έπρεπε να υπάγεται το σύνολο των εργαζομένων στην κίνηση και στη συντήρηση. «Υπάρχουν περιπτώσεις συναδέλφων που δουλεύουν ο ένας δίπλα στον άλλο και ο ένας παίρνει βαρέα και ανθυγιεινά, ενώ ο άλλος όχι!», είπε χαρακτηριστικά ένας εργαζόμενος.

«Η επίσκεψή μας στην "Αττικό Μετρό" και η συζήτησή μας με τη διοίκηση της Εταιρίας Λειτουργίας και με τους εκπροσώπους των σωματείων των εργαζομένων μάς έδωσαν τη δυνατότητα να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι το σημαντικό έργο που επιτελούν οι εργαζόμενοι, η διοίκηση και όλοι όσοι ασχολούνται με το μετρό της Αθήνας», δήλωσε αμέσως μετά το τέλος της περιοδείας του ο Σπ. Χαλβατζής. «Πράγματι, το μετρό, ανεξάρτητα από τις κριτικές παρατηρήσεις μας για τις καθυστερήσεις και τις υπερβάσεις στην κατασκευή του, σήμερα είναι ένα έργο που συμβάλλει αποφασιστικά στην ανάπτυξη και στην προώθηση της κυκλοφορίας και της λειτουργίας της πόλης. Υποστηρίξαμε, και υποστηρίζουμε, την ανάγκη να κατοχυρώνονται πλήρως οι εργασιακές σχέσεις, κυρίως να ενταχθούν ένα μεγάλο μέρος των εργαζομένων στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα. Και βεβαίως αποτελεί κύρια αντίληψη για τη "Συμπαράταξη", το μετρό να επεκτείνεται προς τις δυτικές συνοικίες, όπου κατοικούν εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι. Να ξεπεράσει τον προβλεπόμενο σταθμό του Αγίου Αντωνίου στο Περιστέρι και να φτάσει μέχρι τα όρια των άλλων δήμων. Επίσης θα θέλαμε να τονίσουμε με την ευκαιρία ότι εμείς ως "Συμπαράταξη" επιμένουμε στο δημόσιο χαρακτήρα των μέσων μαζικής μεταφοράς και στην ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς».

  • Ο Σπ. Χαλβατζής θα περιοδεύσει σήμερα στα αμαξοστάσια ΗΛΠΑΠ Κόκκινου Μύλου στις 07.45 π.μ. και Αττικής στις 10.30 π.μ. Στις 6 μ.μ., θα πάρει μέρος στη συμβολική δεντροφύτευση, που διοργανώνει στο χώρο του ΚΑΠΑΨ (Τριφυλίας και Λάμψα) ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανω Αμπελοκήπων και άλλοι φορείς της περιοχής.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ