Τρίτη 26 Νοέμβρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΙΣΘΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Κυβερνητική φιέστα για μισοτελειωμένο έργο!

Η φιέστα προεκλογικού χαρακτήρα που διοργάνωσε χτες το μεσημέρι στον Ισθμό της Κορίνθου η κυβέρνηση με τη συμμετοχή του πρωθυπουργού και του μισού σχεδόν Υπουργικού Συμβουλίου, ήταν για να εγκαινιαστεί ένα... μισοτελειωμένο έργο!

Πρόκειται συγκεκριμένα για το έργο που αφορά την κατασκευή του νέου σταθμού διοδίων Καλαμακίου, της νέας γέφυρας του Ισθμού και την παράκαμψη της Κορίνθου, που άρχισαν να κατασκευάζονται το 1993 και θα στοιχίσουν συνολικά 31 δισ. δρχ.

Μόνο που όταν έκοψε την κορδέλα ο πρωθυπουργός, άρχισε να λειτουργεί μόνο ο ένας κλάδος της γέφυρας του Ισθμού (αυτός που οδηγεί από την Κόρινθο στην Αθήνα), γιατί ο άλλος (που οδηγεί από την Αθήνα στην Κόρινθο) δεν πρόκειται να είναι έτοιμος πριν το τέλος του χρόνου! Πάντως, για τις ανάγκες προφανώς και των εγκαινίων, η μία γέφυρα που είναι έτοιμη θα λειτουργεί προς το παρόν ως δρόμος διπλής κατεύθυνσης (και προς Αθήνα και προς Κόρινθο) με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση...

Ο πρωθυπουργός Κ. Σημίτης κατά τη διάρκεια των εγκαινίων, υποστήριξε - ίσως και για να το πιστέψει ο ίδιος - ότι μέχρι το 2000 θα έχουν απορροφηθεί όλα τα κονδύλια για τα έργα υποδομής και ότι δε θα χαθεί ούτε μια δραχμή ή ECU. Παράλληλα δεν παρέλειψε να πει ότι θα δημιουργηθούν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.

Παρ' όλα αυτά όμως, ήδη αυτό το έργο που εγκαινίασε χτες, αντί να προσθέσει νέες θέσεις εργασίας θα γίνει αιτία να μειωθούν δραστικά οι θέσεις των εργαζομένων των καταστημάτων που βρίσκονται τώρα στην παλιά γέφυρα του Ισθμού, όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι καταστηματάρχες και εργαζόμενοι. Και αυτό επειδή ο νέος δρόμος είναι κλειστός και δεν προβλέπεται να υπάρξουν σχετικές παρακάμψεις.

Στο ίδιο κλίμα της... κοσμογονίας που συντελείται στην Ελλάδα λόγω των έργων, κύλησε και η ομιλία του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτη. Ωστόσο, ουσιαστικά ο υπουργός παραδέχτηκε ότι για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Πάτρας - Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Ευζώνους λείπουν πόροι αρκετών δεκάδων δισ. δρχ., αφού από τα 730 συνολικά χιλιόμετρα του άξονα έχουν κατασκευαστεί 202 χιλιόμετρα και έχουν εξασφαλιστεί πόροι για άλλα 300 χιλιόμετρα. Για τα υπόλοιπα ο υπουργός δεν εξήγησε χτες πώς θα εξευρεθούν τα κονδύλια. Είναι όμως σε όλους γνωστό ότι αυτό θα γίνει μέσω της δραστικής αύξησης της τιμής των διοδίων. Δεν είναι τυχαίο ότι το μόνο τμήμα του έργου που χτες εγκαινιάστηκε και λειτουργούσε πλήρως ήταν ο σταθμός διοδίων...

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ζητά σύγκληση του Περιφερειακού Συμβουλίου για έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Ισθμό της Κορίνθου (2024-06-14 00:00:00.0)
Νέες προκλητικές αυξήσεις στα διόδια (2011-01-25 00:00:00.0)
ΑΤΙΤΛΟ (2009-07-18 00:00:00.0)
Παραδίδονται με «προίκα» στους εργολάβους (2006-05-09 00:00:00.0)
Χολιγουντιανή φιέστα για μισό κι ανέσωστο έργο!.. (2001-03-20 00:00:00.0)
Πιστώσεις για οδικά έργα (1995-02-16 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ