«Κι αν θέλετε να δώσετε κάτι για καφέ» δικαίωμά σας! Αυτό άκουσαν εμβρόντητοι οι συγγενείς ασθενή σε μεγάλο νοσοκομείο, αμέσως μετά από 10λεπτη επέμβαση, στην είσοδο του χειρουργείου, από... υψηλόβαθμο γιατρό - ψιλικατζή!
Η αγωνία τους μετατράπηκε σε αηδία ακούγοντας «κοτζάμ επιστήμονα» να μετατρέπεται σε «ό,τι έχετε ευχαρίστηση»! Και το συμβάν δε σταμάτησε εδώ, είχε και συνέχεια. «Καφές» ζητήθηκε και από τον ασθενή, ενώ, την ίδια στιγμή, ο υψηλόβαθμος επιστήμονας παρομοίαζε τον εαυτό του με σερβιτόρο, στον έκπληκτο θεραπευμένο «πελάτη του», ισχυριζόμενος ότι και οι γιατροί όπως και οι σερβιτόροι χρειάζονται «μπουρμπουάρ»!
Εμείς τι να πούμε. Το λιγότερο να το χαρακτηρίσουμε κατάντια, το περισσότερο, «εκσυγχρονισμό του συστήματος Υγείας». Μαζί με την απαραίτητη δόση εμπορευματοποίησης, βέβαια...