Τετάρτη 29 Μάρτη 1995
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Δε χρειάζεται

Το έργο κατασκευής του αεροδρομίου στα Σπάτα το έχουμε χαρακτηρίσει και εμείς πολιτικό, οικονομικό και εθνικό σκάνδαλο, τόνισε στην παρέμβασή του ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ, Βασίλης Αλεβιζόπουλος.

Οι μέχρι σήμερα μελέτες που έχουν γίνει τα τελευταία 20 χρόνια - συνέχισε - απέδειξαν ότι υπάρχει 130% απόκλιση της αναγκαιότητας κατασκευής αεροδρομίου. Αυτό σημαίνει ότι δε χρειάζεται. Γιατί, απλούστατα, οι μελέτες λέγανε ότι το 1993, η επιβατική κίνηση στην Αθήνα θα ήταν 23 εκατομμύρια επιβάτες και η κίνηση που διαπιστώνεται σήμερα είναι 9 εκατομμύρια επιβάτες. Από τις τεχνικές μελέτες διαπιστώνουμε ότι πρόκειται για ένα αεροδρόμιο Ουγκάντας, ένα αεροδρόμιο "κοτέτσι", το οποίο είναι πολύ μικρότερο από το σημερινό αεροδρόμιο της Αθήνας. Εχει ένα κοστολόγιο 600 δισ., που με τους τόκους και τις υπερτιμολογήσεις θα ξεπεράσει τα 2 τρισ., ενώ η πραγματική αξία του συγκεκριμένου αεροδρομίου δεν ξεπερνά τα 120 δισ. Ο ίδιος χαρακτήρισε διάτρητες τις περιβαλλοντικές μελέτες, αφού "διαπιστώνουν" ότι θα υπάρξει περισσότερη ρύπανση από τα... λεωφορεία που θα περνούν, παρά από το νέο αεροδρόμιο!

Ο πολιτικός μηχανικός, Φίλιππος Βασιλείου,τόνισε ότι είναι ψευδείς οι ισχυρισμοί του Κ. Λαλιώτη ότι πέτυχε δήθεν καλύτερους όρους στις διαπραγματεύσεις με τους Γερμανούς από ό,τι ο Στ. Μάνος της ΝΔ και εξέφρασε την πεποίθηση ότι τελικά η σύμβαση θα είναι χειρότερη ακόμα και από αυτήν που ετοίμαζε ο Στ. Μάνος.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ