Παρασκευή 22 Γενάρη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ - ΜΑΛΑΚΑΣΑ
Στην κυκλοφορία πριν αποκατασταθεί η κακοτεχνία!

Πριν ακόμη αποκατασταθεί η κακοτεχνία που προκάλεσε την κατολίσθηση στη Μαλακάσα, το ΥΠΕΧΩΔΕ, σε συνεργασία με τον εργολάβο που ανέλαβε το έργο της αποκατάστασης (θα στοιχίσει 5 δισ. δρχ. περίπου), αποφάσισε να επανέλθει η κυκλοφορία των οχημάτων, που τώρα διεξάγεται από παρακαμπτηρίους, στον αυτοκινητόδρομο!

Οπως αναφέρει χτεσινή ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ, "μετά από τη σύμφωνη γνώμη των μελετητών αποκατάστασης της περιοχής, της αναδόχου κοινοπραξίας κατασκευής του έργου, την ολοκλήρωση ορισμένων αναγκαίων εργασιών και τηρούμενων ασφαλώς των δεσμεύσεων, που υπάρχουν σχετικά με την ευστάθεια της περιοχής και της οδικής ασφάλειας, επανέρχεται από την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου η κυκλοφορία των οχημάτων στο τμήμα αυτό του αυτοκινητοδρόμου"...

Οπως διευκρινίζει πάντως το ΥΠΕΧΩΔΕ, όσο θα διαρκούν οι εργασίες αποκατάστασης, η κυκλοφορία των οχημάτων θα περιορίζεται σε δύο λωρίδες και τη βοηθητική ανά κατεύθυνση.

Και... μπόνους

Μια νέα τακτική φαίνεται πως ακολουθεί πλέον η κυβέρνηση και το ΥΠΕΧΩΔΕ στην ανάθεση των δημοσίων έργων, προκειμένου να μειώσει τις καθυστερήσεις για την ολοκλήρωσή τους. Αποφάσισε, συγκεκριμένα, να δίνει στους εργολάβους και "μπόνους γρήγορης εκτέλεσης"!

Η αρχή γίνεται από το έργο της Κακιάς Σκάλας, αρχικού προϋπολογισμού 60 δισ. δρχ., η σύμβαση για την κατασκευή της οποίας υπογράφηκε χτες και προβλέπει ότι οι εργολάβοι θα πάρουν επιπλέον 1,5 δισ. δρχ. ως "μπόνους", αν ολοκληρώσουν το έργο σε τρία αντί των τεσσάρων χρόνων που απαιτούνται...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ