Παρασκευή 29 Μάη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 33
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ
Ετοιμοι να διαφημίσουν και το "μεγάλο φαγοπότι"!

Η κυβέρνηση, προκειμένου να δικαιολογήσει την αντιλαϊκή της πολιτική, ετοιμάζεται το επόμενο διάστημα να διαφημίσει το "μεγάλο φαγοπότι" των λεγόμενων μεγάλων έργων και ανύπαρκτες "επιτυχίες" στον τομέα των δημοσίων έργων! Ο τρόπος που θα εξελιχτεί η επιχείρηση αυτή ήταν κυρίως το αντικείμενο της χτεσινής συνάντησης του πρωθυπουργού, Κ. Σημίτη, με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτη. Ο τελευταίος σε μια λακωνική του δήλωση αμέσως μετά τη συνάντηση είπε ότι αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των ανά τρίμηνο τακτικών ενημερωτικών επαφών του με τον πρωθυπουργό, ενώ χαρακτήρισε θετική την πορεία υλοποίησης των δημοσίων έργων.

Κι όλα αυτά, όταν επισήμως η απορροφητικότητα των κοινοτικών κονδυλίων για τις "προσβάσεις και τους οδικούς άξονες" την τετραετία 1994 - '97 μόλις που φτάνει το 36%! Οταν είναι επίσης γνωστό ότι:

  • Η ανάθεση για το έργο του δευτεροβάθμιου βιολογικού καθαρισμού της Ψυττάλειας εκκρεμεί εδώ και ενάμιση χρόνο.
  • Μέχρι το τέλος του 1997 η απορροφητικότητα κονδυλίων για την κατασκευή της Εγνατίας οδού μόλις που έφτανε το 10%.
  • Από το Εθνικό Κτηματολόγιο έχουν ήδη αφαιρεθεί κονδύλια 8 δισ. δρχ., επειδή το έργο έχει ουσιαστικά σταματήσει κάτω από την επίδραση των αδιαφανών αναθέσεων.
  • Δεν έχει ακόμη παραληφθεί επίσημα κανένα τμήμα από τα οδικά έργα της Εθνικής οδού Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι (ούτε καν αυτά που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Α "πακέτου Ντελόρ"), εξαιτίας των κακοτεχνιών. Χρειάστηκε μάλιστα να περάσουν 3,5 χρόνια για να ανατεθεί η αποκατάσταση της κακοτεχνίας στη Μαλακάσα, για την οποία θα διατεθούν γύρω στα 5 δισ. δρχ. πρόσθετα κονδύλια, χωρίς να τιμωρηθεί κανείς εργολάβος ή άλλος υπεύθυνος.
  • Το μετρό της Αθήνας με βάση την αρχική σύμβαση θα έπρεπε να είναι έτοιμο από τον περασμένο Δεκέμβρη, ενώ τώρα μόνο ένα τμήμα του υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2000.
  • Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ακόμη στις διαπραγματεύσεις για την υπογραφή της σύμβασης με τους Γάλλους (για να ανταμειφθούν και αυτοί, αφού έχασαν το έργο των Σπάτων, όπου επικράτησαν οι Γερμανοί στη μοιρασιά).
  • Η Λεωφόρος Ελευσίνας - Σταυρού - Σπάτων δεν έχει ακόμη αρχίσει να κατασκευάζεται, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις, ενώ δεν έχουν υπογραφεί ακόμη οι δανειακές συμβάσεις.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ