Η φετινή - περιορισμένη βέβαια - καμπάνια εκχωρήθηκε σε εταιρία δημοσίων σχέσεων και έτσι μια δραστηριότητα που θα έπρεπε να εντάσσεται σε ένα ευρύ σχέδιο αγωγής υγείας θα παρουσιαστεί με τη μορφή της διαφήμισης
Με εντυπωσιασμούς προσπαθεί η κυβέρνηση να καλύψει την αναποτελεσματική, και σε βάθος χρόνου, πολιτική πρόληψης κατά του ΕΪΤΖ στη χώρα μας, αγνοώντας ότι μια τέτοια κοντόφθαλμη πολιτική έχει ήδη στοιχίσει στη χώρα μας.
Ηδη, όπως αποκάλυψε ο "Ρ" στις 2.11.1998, η Ελλάδα "ανέβηκε" πέντε σκαλοπάτια και απ' τη 14η θέση της Ευρωπαϊκής Ενωσης, όσον αφορά τα κρούσματα του ΕΪΤΖ, όπου βρισκόταν το 1996, βρέθηκε στην 9η θέση το 1998. Ωστόσο, χτες στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο αρμόδιος υφυπουργός Θ. Κοτσώνης εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την πορεία της χώρας μας και δήλωσε ότι "δεν απέχουμε πολύ από τις άλλες χώρες της Ευρώπης σε ό,τι αφορά την ενημέρωση".
Επιμελώς ο υφυπουργός απέφυγε και χτες - όπως και σε συνέντευξη στις 2.11.1998 - να δώσει ερμηνείες γι' αυτό το άλμα. Το δραματικό είναι ότι και αυτές τις καμπάνιες εντυπωσιασμού τις διέκρινε ο ερασιτεχνισμός και η αναποτελεσματικότητα. Και αντί το αρμόδιο υπουργείο - και κατ' επέκταση η κυβέρνηση - να προχωρήσει στον επί της ουσίας επανασχεδιασμό της ενημέρωσης προέκρινε ότι όλη αυτή η ενημερωτική δραστηριότητα μπορεί να καλυφθεί με την ανάθεση της καμπάνιας σε επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων. Μια καθαρά, δηλαδή, λειτουργία και δραστηριότητα, που πρέπει να γίνεται στα πλαίσια της αγωγής υγείας, θα γίνει εν τέλει διαφήμιση. Επί πλέον και αυτή η δραστηριότητα - όπως και άλλες - θα καταλήξουν σε εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής.
Στη χτεσινή συνέντευξη Τύπου ανακοινώθηκαν τα εξής: