Παρασκευή 24 Μάρτη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Η αλήθεια για την «γκρίζα διαφήμιση»

Επειδή γίνεται πολύς ντόρος και χύνεται μπόλικο μελάνι για την «αρνητική» διαφημιστική καμπάνια της ΝΔ - άλλο που δε θέλουν στη Ρηγίλλης - έσπευσε ο πιο αρμόδιος, ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Ο Αρ. Σπηλιωτόπουλος, λοιπόν, σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμό δήλωσε, με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Καλό θα ήταν το ΠΑΣΟΚ να βγει και να αναγνωρίσει αυτή τη μεγαλόψυχη προσέγγιση που κάνουμε στα προβλήματα. Και όχι να μας μιλάει για μαύρη διαφήμιση. Γιατί, στο κάτω κάτω της γραφής, έχουμε δικαίωμα ως αντιπολίτευση να επισημαίνουμε τα προβλήματα που υπάρχουν».

Αυτό ακριβώς κάνει η ηγεσία της ΝΔ: «Μεγαλόψυχη προσέγγιση στα προβλήματα» και «επισήμανσή» τους, με άλλα λόγια ασύστολη δημαγωγία και υποκριτική επίδειξη ενδιαφέροντος για τα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ